Slutet av första IVF

Hejsan

I tisdags så tog jag dom sista hormonsprutorna!
När jag var i Sthlm i måndags så höjde läkaren dosen lite igen, och flyttade även fram äggplocket till fredag.
Och för att minska risken för överstimulering (vilket jag inte har full koll på vad det är) så skrev han även ut en annan ägglossningsspruta än den jag hämtade ut först.


(Japp den långa saken är en nål, som jag som tur var bara skulle använda för att få upp vätska i sprutan!)

Jag har känt av att det har spänt och varit lite svullet längst ner i magen, och senaste dagarna så har jag även haft ont där.
Men jag tycker fortfarande inte att jag har känt av någon skillnad i humör.

Så idag ska jag städa lite här hemma och sen fixa lite inför natten/morgonen.
Vi ska vara i Sthlm ganska tidigt på morgonen, så vi behöver åka härifrån runt 2 inatt..
Men men, nu är det ju ändå slutet av den här IVF-behandligen, så det ska nog gå bra ändå!

Kram
IVF, MRKH | |
Upp