IVF ×2

Hejsan!

Nu har jag dragit igång med den andra IVF-omgången, som förhoppningsvis också är den sista!

Förra gången blev jag väldigt förkyld, men jag tog ju vaccin samtidigt så jag trodde att det berodde på det.
Men jag är dunderförkyld nu också, så det kanske är hormonerna som spökar till det för mig..

När jag och William var på ultraljud i onsdags så fick vi träffa två par till från studien, det var väldigt trevligt även fast det bara var en väldigt kort stund.
Vi fick även veta att jag kommer opereras samma helg som en av dom tjejerna, så vi kommer vara på sjukhuset en vecka samtidigt!

På fredag blir det äggplock och jag är sjukt nervös, det gjorde ju ganska ont förra gången, och jag blev ganska klen. Men jag håller tummarna för att det går bättre den här gången.

Kram
IVF, MRKH | |
Upp